Intervju sa Isidorom Bjelicom: - Naše misli osećaju i određuju našu stvarnost


Obećala sam da će u sadržaju bloga naći se i po neki intervju tako da nastavljam. Ovaj put imala sam veliku čast i sreću da na moja pitanja odgovori  Isidora Bjelica. Oni koji me poznaju lično znaju koliko volim i pratim njen rad tako da me ovaj intervju učinio neopisivo srećnom i počašćenom. Hvala na tome :)




    1.Šta je za Vas lijep način življenja?
Lep način življenja je pre svega mir sa sobom, a potom i sa drugima. To nije lako postići, ali kada čovek ima harmoniju i ljubav za sebe i sve oko sebe onda mu se i druge lepe stvari prirodno dešavaju...
  2.Kada je u pitanju njega šta Vi praktikujete? Imate li neki savjet za dame?
Ima puno toga, ali kupke o kojima govorim u knjizu Spas i Spas 2 su nešto najbolje za negu žene.
    3.Vaše knjige su uvijek bile čitane, ipak imam osjećaj da Spas i Spas2 su djela koja je čitalačka publika najbolje prihvatila. Slažete li se?
Da, to je zaista dirljivo, na neki neobičan način, možda zbog moje apsolutne otvorenosti čini mi se da je publika prvi put zaista razumela i moje najskrivenije ja..
    4.Koliko Vam u teškim danima pomažu svakodnevna pisma,zahvale,podrška od čitalaca?
Jako jako mnogo, to je moja snaga, moja energija, koliko god da dobijem pisama zahvalnosti da su im Spas i Spas 2 pomogle toliko i mene podiže ta energija i ljubav, to vam je zakon kosmosa...ono što daješ vraća se u još većoj količini.
    5.Vaša djeca su koliko mogu da primijetim van onih tabua kako mediji predstavljaju način života poznatih ličnosti. Da li je teško u današnje vrijeme vaspitavati djecu?
Pa i pre moje bolesti mi smo imali sasvim drugačije prioritete u porodici. Zato sam i sav novac ulagala u njihovu kulturu, obrazovanje i putovanja. Kroz moju bolest mislim da su dobili dodatnu zrelost i povećanu empatiju prema drugim ljudima.
    6.Vi ste dugo radili na televiziji.Kakva iskustva nosite iz tog perioda? Imate li želju opet nekad da se bavite tim?
Najviše sam uživala radeći na BK i Metropolisu. Nisam sigurna da li bih volela danas da radim na tv, jer ono što mene interesuje suviše je apartno za današnji trenutak i teror rejtinga je jeziv.
   7.Nekako kad ugledam neki lijep šešir prva asocijacija ste mi baš Vi. Planirate li još neku reviju?
Hvala vam, da šesiri su moja velika ljubav. Poslednju reviju sam imala prošle godine u Budimpešti , a za proleće imam poziv za reviju u Švajcarskoj...
  8.Šta je ključ dobrog i ukusnog odijevanja za Vas?
Ono što je Koko Šanel rekla da je najvažnije složti svoju odeću sa mislima, to je kvintesencija dobrog stila.
 9.Slažete li se sa tvrdnjom ukoliko se zdravo hranimo ne samo da ćemo biti zdraviji nego i ljepši?
Sasvim sigurno, ali preći na zdravu hranu je lako, prelazak na zdrave misli je mnogo teži.
10. Koliki je uticaj pozitivnih misli na zdravlje? Šta je ono što uvijek savjetujete ljudima? Imate li neku poruku za čitaoce?
Posvetila sam poslednje dve godine proučavanju integrativne medicine i ono što otkrivam je čudesno, kada bi ljudi znali u kojoj meri naše misli osećaju  i određuju našu stvarnost potpuno bi promenili odnos prema putevima ostvarivanjam  svojih želja. Mi se nalazimo u trenutku kada će vrlo,brzo,doći do susreta duhovnosti i nauke i onda će sve biti drugačije....

Moram još jednom da Vam se zahvalim na ovakvoj saradnji koja meni mnogo znači. Hvala Vam najljepše.

Primjedbe

  1. Još jedan sjajan intervju, samo mogao je da bude duži. Pametna i interesantna žena koju mnogi zamerajuju usled predrasuda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala najljepše, potrudiću se da sledeći put bude duži:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja nju mnogo volim i nadam se da ce ozdraviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, jako interesantan intervju :)

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar