Avon Glimmerstick olovka za obrve



Moram priznati da sam toliko smotana da se nikada nisam ni usuđivala crtati obrve. Sreća moja, pa imam svoje dovoljno jake da mi ponekad zagorčaju život, jer svako malo trčim kozmetičarki. Da, i sama ih ne sređujem jer to onda izgleda kao da se djevojčica u pubertetu tek dohvatila pincete. 

Naravno, popunim ih ja ipak malo olovkom, jer tako izgledaju ljepše. Obrve, ipak, dosta utiču na izgled lica. Šta mi vrijedi šminkanje, ako ću obrve preskočiti? Ne, ja vam nisam jedna od onih super blogerica koja će vam pokazati kako da popunite i sredite obrve. Možda jednog dana, ako stignem otići na neki kratak kurs kod Sanele
Ono što mogu i želim je preporučiti Avon Glimmerstick olovku za obrve, koja je meni olakšala popunjavanje obrva.
Ukoliko ste poput mene, ona je super olovka za obrve, da ih popunite precizno, brzo, lako i pritom ne izgledate kao da ste se igrali voštanim bojicama. Forma olovke je kremasta i ne razmazuje se. Ne oštri se, tako da nemate ni tu brigu da svako malo tražite oštrilo po stanu. Postoji u dvije nijanse: soft black i dark brown. Ja koristim dark brown.


 Regularna cijena je 6.90 KM.

Primjedbe