Trajno rješenje za stopala? PED EGG POWER



Vidjeli ste na mojoj fb stranici da je blog započeo još jednu saradnju i to sa ni manje ni više nego sa TV SHOP.  Dugo sam željela da imam PEDEGG POWER, čitala sam recenzije, gledala reklame i konačno mi se želja ispunila.

Oduševljena sam uređajom koji stopalima pruža kraljevski tretman, bez imalo bola uklanja žuljeve i mrtvu kožu na nogama. Priznajem,  nemam mnogo problematična stopala jer sam neko ko redovno brine o njima ali hodanje, nošenje raznih cipela znaju da mi  naprave problem. Meni je bio dovoljan jedan tretman sa PED EGG POWEROM, svakako koristiću ga jednom sedmično da bih uvijek imala lijepa i njegovana stopala. Ježim se od ružnih i neurednih stopala koja su sad  u ovim lijepim danima itekako vidljiva. Zato nemojte da budete oni od kojih će ljudi okretati glavu kada ugledaju vaša stopala i dobiju nagon za povraćanjem ( bez uvrede), brinite o njima. TV SHOP nam je tu brigu olakšao te više nema turpija, kamena za pete i ko zna čega još koji su često nekorisni i bolni.
PED EGG POWER je uređaj koji radi na baterije, njegova rotirajuća površina se okreće preko 2500. puta u minuti. 
POGLEDAJTE VIDEO KLIKOM NA TEKST Koristi se lako, nježno postavite uređaj na dio stopala koji želite, pritisnete na dugme i počnite sa sređivanjem kružnim pokretima.
Na uređaju je postavljen plavi valjak, a dodatno dobijate i ljubičasti za poliranje. Nakon korišćenja isperite valjak pod mlazom vodom, ne i aparat. Prije korišćenja poželjno je da potopite stopala u vodu na 10-15 minuta i nakon toga ih dobro osušite i počnete da radite sa aparatom. Nakon korišćenja nanesite hidrantnu kremu.
Svakako bitno je napomenuti da ukoliko imate problematična stopala, vjerovatno će vam trebati  3-4 tretmana da bi imali odličan rezultat, naravno nakon toga korisitite ga jednom nedeljno. Ukoliko osjetite bol ili preveliku osjetljivost, prekinite korišćenje. Ne pritiskajte mnogo jako. PEDD EGG POWER ima bezbjednosno rješenje, motor će prestati da radi ukoliko pritisnete prejako.
Ukoliko nemate ovakav uređaj požurite i naručite ga na sajtu  TV SHOP. Takođe možete i lično da posjetite njihovo prodajno mjesto u svom gradu, link prodajnih mjesta: http://www.tv-shop.tv/prodajna-mesta.
Cijena: 35. KM :)

Primjedbe