Vitis sapun od kozijeg mlijeka

Nikada nisam imala tu sreću da imam čisto lice, masna i problematična koža, pa na kraju i dehridirana. Odlasci kod kozmetičarke koji su me koštali po kojeg ožiljka, razne kreme i preparati. Sve u svemu puno izgubljenog novca, ali i nerava. I onda sasvim slučajno saznam za sapun od kozijeg mlijeka. Naravno, odmah ga nabavljam. Nakon određenog vremena vidim čistije lice, srce kao Rusija. Ne znam šta se desilo pa sam prestala sa korišćenjem istog, vjerovatno ono klasično kada nešto potrošim pa kao hajde sutra ću nabaviti i naravno police pune drugih proizvoda za lice odvuku ti tada pažnju. 

I onda dolazi do saradnje sa Vitis kozmetikom, pri preuzimanju proizvoda dobijam informaciju da je u paketu sapun sa kozijim mlijekom. Moja sreća je bila tada očigledna, posebno jer znam da se radi o prirodno, ručno pravljenom sapunu. Šta može biti zdravije od prirode, ljepše od nečije ljubavi, nježnosti, truda i sve to zajedno spojeno u jedan sapun? Nisam se uzalud radovala, moja koža je sada mnogo čistija i nježnija. Koristim ga jednom do dva puta dnevno, veoma je blag. Nemam više onaj čuveni kompleks „bez šminke nigdje“. Hvala Vitis kozmetici na tome. 
Sapun je sastavljen od saponifikovanog ulja palme, masline i kokosa, kozijeg mlijeka. Posebno je cijenjen kod osoba sa ekcemima i osjetljivom kožom. Blago kremasto pjeni, ne sadrži mirisna ni etarska ulja. Pogodan je za sve tipove kože. 
 Ja volim Vitisov sapun od kozijeg mlijeka, zavoljećete ga i vi sigurno. Ukoliko ste iz Banjaluke možete ga kupiti pčelarskoj prodavnici ,,Matica " , Ul. Bana Lazarevića. Možete ga i naručiti putem FB stranice Vitis kozmetika. 

Primjedbe