Dosadilo vam je čekati da se lak na noktima osuši?



Ja sam jedna od onih djevojaka koja voli da ima lijepe i uredne nokte, ali isto tako mrzi proces sušenja laka. Ukoliko svakodnevno obavljate kućne poslove to vam pada još teže, jer svaki dan skidaj lak, nanesi, čekaj i čekaj po 20.minuta da se osuši.  Što je najgore nekad se ni tad dobro ne osuši i dovoljno je da nakon toliko čekanja nešto dodirnete i upropastite lak na noktima. Sve smo imale ili imamo taj problem, zar ne?



Moj problem se riješio, baš u onom momentu kada sam razmišljala da ojačam, pustim svoje nokte i objavim svoj poraz tako što bih na iste stavila gel. I onda dolazi  Avon- Nail Experts Spray Liquid freeze, sprej za ubrzano sušenje laka. Priznajem, bila sam skeptična ali već pri prvom korišćenju sam se oduševila. Lak se osušio za minut.
Upakovan je u flašicu sa prskalicom, pri prskanju treba obratiti pažnju da udaljite nokte nekih 10cm da ne bi se napravile mrlje na noktima.  Prijatnog je mirisa, jedino mi se ne dopada što je tečnost masna ali imam utisak ( nisam stručnjak) da i to njeguje nokte. Nije potrebna velika količina pri nanošenju, tako da bočica može dugo trajati.
Koliko sam oduševljena ovim proizvodom govori to da ga svakodnevno koristim i svima preporučujem, nudim da probaju. Tako da ako ga nabavite, male su šanse da se razočarate u isti.
Možete ga naručiti uAvonu, regularna cijena proizvoda je 10.50. KM. Avon  često nudi mnoga sniženja, tako da vjerujem da će i ovaj proizvod biti uskoro na akciji.


Primjedbe

  1. Divan post !
    Odlični savjeti <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikada ovo nisam probala, mislila sam da je totalna glupost kao neke stvari koje se mogu naći u Avonu. Hvala ti punoo, moram da naručim. ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Probaj, vjerujem da ce ti se dopasti. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam osoba koja lakira nokte skoro dva puta sedmično, ali sam se nekako navikla na taj period 'čekanja' dok se lak osuši. Stalno naručujem iz Avon-a i ima baš dosta stvari kojima sam zadovoljna, a baš nikako da probam ovaj sprej. Vjerujem da bi mi promijenio život :D.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar