Vitis labelo za usne





Sa Vitis kozmetikom počela sam da se družim još u maju i svaki put kada neki njihov proizvod probam kažem da je to ljubav na prvi pogled.  Prošli put sam pisala o sapunu od kozijeg mlijeka iz Vitis kuhinje i još ne znam dan da započnem i završim bez njega.  Sada sam opsjednuta Vitis labelom, gdje god da krenem ono uz mene mora biti.


Znam, mnogi će reći pa nije zima ali i Sunce isušuje usne, zato ja gdje god krenem nanesem labelo. Tokom ljeta izbjegavam da se šminkam, tako da je  labelo savršen izbor jer njeguje, hrani i hidratizuje usne bez ikakve brige da li sam dobro nanijela, razmazuje li mi se boja po licu itd. U moru kozmetike raznih proizvođača biram Vitis labelo jer provjereno znam da ne sadrži vazelin, parfin niti parabene. Znam i da ga je neko napravio sa puno ljubavi i pažnje. Sastoji se od bademovog,  te maslinovog ulja i pčelinjeg voska. Ono što me možda najviše privuklo je taj miris mješavine kokosa i vanilije. Lako se nanosi, nije pukao kao što mi se znalo dogoditi sa drugim proizvođačima. U svojoj kolekciji imaju još labela od crne čokolade i narandže, koje jedva čekam da probam.

Vi svoje labelo možete naručiti putem FB stranice Vitis kozmetika. Ono što je sigurno da se nećete pokajati i postaćete ovisnik o istom.

Primjedbe