Imate problem šta pokloniti?



Oduvijek sam voljela lijepe i kreativne stvari, podržavala ljude koji imaju smisla za to i mogu iste napraviti. Dugo sam imala želju da imam drugačiju šolju za kafu ili čaj, da to nije ona koju svako ima i koju možemo pronaći u bilo kojoj radnji. Naravno, želja je ostala na čekanju jer uvijek sam imala izgovore da to mogu kasnije, sada nemam vremena ili bih pronašla ljude koje te šolje izrađuju ali mi se nije ipak nešto dopadalo.  Jednostavno nije bila to ona koju želim. 

Nedavno dolazi do saradnje sa Poklon Studioo i dobijam tu čuvenu šolju, sa fotografijom pozadine bloga. Prije svega bila sam srećna što sam ostvarila još jednu saradnju i vidjela da se još nekome dopada ovo  što radim. Naravno, sreća je bila još veća jer konačno želja je ispunjena. Dobila sam magičnu šolju, foto šolja sa fotografijom koja se pojavljuje tek kada naspete toplu kafu ili čaj. Zar nije predivno? Poklon Studioo ima raznovrsnu ponudu tako možete naručiti podloge za miš, puzzle, rođendanske dekoracije, satove, bedževe, šolje sa natipisima ili fotografijama i još mnogo toga. Pogledajte njihovu FB stranicu, sigurna sam da ćete se na istoj dugo zadržati, biti u dilemi šta sve naručiti jer sve je tako lijepo i kao uvijek sve vam to treba. 

Cijene su jako pristupačne, magična šolja košta 10 KM. Pozitivno sam iznenađena brzinom izrade i dostave, tako da sigurno na brz i lak način možete dobiti željeni proizvod. Svi mi imamo stalno potrebu da nekome nešto poklonimo i tada obično dolazi do problema šta pokloniti, a da to već nama draga osoba nema. Ponekad trebamo i sami sebe nagraditi i počastiti nečim lijepim, ali sada nam je Poklon Studioo  olakšao sve to. Imate želju da posjedujete šolju sa nekim svojim natpisom koji je karakterističan samo za vas, sada ne možete reći da  nemate  kreativne ljude koji su sposobni da vašu želju ostvare.
Ne čekajte da vam neko ostvari želju, ostvarite je sami. Ne razbijajte glavu razmišljajući šta nekome pokloniti, kada imate Poklon Studioo koji misli na vas i rješava te probleme.

Primjedbe