Imate problem sa opadanjem kose? Sada imate i rješenje.



Opadanje kose predstavlja veliki problem ženama, ali i muškarcima. Brojni su razlozi zašto kosa opada i smatram da je vrlo bitno utvrditi zbog čega je došlo do problema da bi se isti mogao riješiti. Nažalost, ja sam jedna od tih kojima je kosa počela da opada još tokom puberteta, kupovala sam razne šampone, maske, ulja koja su mi  jedino pomalo i pomagala ali nisam njihov miris mogla podnijeti te brzo bi ih ostavljala po strani. Ja sam jedna od onih koja će prije izlaska vani sto puta uzeti četku za kosu i pokušati prikriti tragove nedostatka kose.

Kada sam započela saradnju sa TV SHOP-om birala sam proizvode koje želim i prvo što su mi prijatelji predložili bio je losion za rast kose, HAIR GROW MAX.  Priznajem, bila sam skeptična prema takvim proizvodima, nakon toliko razočarenja sa drugim. Upozorili su me prilikom preuzimanja losiona da rezultati možda tek budu vidljivi nakon dvije bočice.  Na sreću, kod mene su vidljivi ranije. Nisam ga nanosila svaki dan,  samo jednom do dva puta sedmično. U upustvu piše da bi se moglo nanositi jednom ili dva puta dnevno , 45. minuta prije pranja kose.  Kada sam ga treći put nanijela vidjela sam da moja kosa koja je tretirana farbom( plava) mijenja boju, te sam otišla do frizerskog da pitam da li da uopšte nastavim sa korišćenjem istog. Srećom objasnila mi je da je za nijansu boja drugačija i da se neće više mijenjati, te da nastavim sa istim jer šta mi vrijedi lijepo obojena kosa ako nije zdrava. 
Nakon manje od mjesec dana došla sam da se ofarbam, frizerka nije mogla da vjeruje da mi je toliki izrast i koliko je HAIR GROW MAX djelotvoran.  Kosa mi brže raste, manje opada, nakon čestog farbanja ne izgleda oštećeno, na kritičnim zonama vidim nove dlačice.
Toliko sam oduševljena losionom, pa čim ugledam nekog ko ima problem sa opadanjem kose suptilno mu preporučim HAIR GROW MAX.  Ono što je jako bitno da je losion napravljen od 22.biljke koje stimulišu rast kose, zaustavljaju opadanje, jačaju folikulu i oštećen korijen dlake. Bočica sadrži 200ml, ali meni dugo traje. Nema neki poseban miris, niti je pretjerano mastan što mi se dopada.
Ukoliko imate ovakav problem,  naručite HAIR GROW MAX na sajtuTV SHOP. Možete i posjetiti njihova prodajna mjesta i tako ga odmah imati. Link prodajnih mjesta: http://www.tv-shop.tv/prodajna-mesta
Cijena 49. KM.

Primjedbe