Dočekajte praznike sa stilom



Da li Vas već polako hvata praznična euforija? Mene, da. Svakodnevno pretražujem Instagram i pronalazim inspiraciju kako bih mogla da sredim  ovaj  iznajemljeni, studentski stan, ali i svoj porodični dom.
Nekako, jelka i svi ti praznični detalji su mi nepotpuni ukoliko ih ne isprate praznične šolje za čaj, kafu, kuvano vino... Priznajem, ja sam jedna od tih koja pati da se sve boje lijepo uklapaju uz cijeli enterijer, pa i te šolje. To može malo da pravi Vam problem, ukoliko ste trenutno student i živite u već namještenom stanu koji vjerovatno i nije baš po Vašem ukusu. Naravno, kada sam se tek doselila da nisam bila baš oduševljena svim tim, ali to je za mene bio novi izazov. Izazov, kako da od nečeg možda i ne tako lijepog napraviti nešto simpatično i lijepo da Vam ta studentska soba, stan postanu na neki način Vaši. Osmotrila sam sve oko sebe, namještaj, tepih (ako bih ga uopšte mogla tako nazvati) i odlučila da donesem iz svog doma detalje koji će da unesu u tu sobu neki novi duh, ljepši i slađi. Polako sam  kupovala dodatne detalje i sada slobodno mogu reći da imam lijepu studenetsku sobu. Naježim se kada neko kaže da studentska soba ne može biti lijepa, jer eto ništa to nije kao kod kuće. Ovo više nije samo obična studentska soba, ona je sada moja.

S obzirom da je moja studentska soba većinom ispunjena plavom bojom, nekako meni logičan slijed događaja je bio da potražim praznične šolje sa plavim detaljima. Izbora u trgovinama i nije bilo, tražeći po online prodavnicama sve šolje koje su mi se dopadale su bile većinom crvene. Naravno, mojoj bolesti da sve mora biti u tonu, to nikako nije odgovaralo.
Onda sam se sjetila jedne divne saradnje sa Poklon Studioo i odlučila da tako riješim problem. Mogla sam njima prepustiti da mi izrade šolje u prazničnom duhu ili birati sama sa nekim motivima, fotografijama kakvu želim. Pa zar to nije idealno? Odmah sam im rekla, da mi trebaju plave šolje sa motivima snijega i Snješka Bjelića. Moja zamisao je ostvarena u rekordnom roku. Jedno divno jutro je postalo još divnije, jer stigle su.

Poklon Studioo je za sve nas koji želimo da uljepšamo drugima, ali i sebi prostor, trenutak, dan i imamo ideje sa čim, ali ne znamo kako doći do toga. Oni znaju naše želje da pretvore u realnost i tako nas riješe muka, trčkaranja po tržnim centrima tražeći nešto što želimo i na kraju često uzimanja nečeg što malo liči na našu zamisao, ali nije to to.

Ne pristajte da bar takve svoje želje pretvarate u kompromis, Poklon Studioo će da realizuje Vaše ideje i želje.
Dočekajte praznike sa stilom uz Poklon Studioo.

Primjedbe

Objavi komentar