Veliki MAKE UP seminar - Banja Luka



Ko kaže da se želje ne ostvaruju? Svi vi koji pratite moj blog, znate da već duže vrijeme sarađujem sa šminkerkom Sanelom. Sa njom je nastao jedan predivan intervju, divno druženje u školici šminkanja u kojoj me jedna od polaznica tako prelijepo našminkala, da mi je bilo žao naveče da to sve skinem i pokvarim. E, tada sam komentarisala i poželjela, da bih voljela neki jednodnevni kurs šminkanja.
Ja nisam neko ko ima volje, a ni želje za kurseve koji duže traju. U prevodu, lijena sam za tako nešto i uvijek mi je izgovor da za to nemam ni vremena. Lažem sebe, ukoliko ste vi drugačiji, a iz Banja Luke ste vjerujem da ćete rado upisati Sanelinuškolicu šminkanja. Na moje iznenađenje, moja želja se i realizovala u vidu MAKE UP SEMINARA
Sanela me je počastovala pozivom da istom prisustvujem, naravno da tu nije bilo razmatranja ići ili ne ići. Svi koji prate moju fb stranicu, znali su da ću na seminar doći i koliko se radujem istom.
Seminar je održan u hotelu „Fortuna“, sve je bilo savršeno organizovano.
Čitav tim na čelu sa Sanelom je bio iza tog seminara, koji je samo najava još većih događaja iz „Shinestudio“ kuhinje. Pitate  se kakav sad „Shinestudio“? To je novi logo koji je najavljen na seminaru, iza koga stoji tim ljudi. On će biti na raspolaganju svim damama, koje žele da nauče sve o šminkanju ili da se prepuste profesionalcima.

Na seminaru smo prvo učili kako da prepoznamo tip kože, kako da pripremimo lice za šminkanje, čemu služe nam sve one silne četkice za šminkanje.
Vjerujem da je mnogima do tada bila dilema koja četkica služi za puder, rumenilo, oči itd. Kasnije smo sve to mogli da vidimo praktično kako se radi.
Mnogo me obradovalo i to što je sponzor ovog seminara bio Avon, oni su pripremili zajedno za sve prisutne sjajne poklone. Radost je još bila veća kada smo sve dobile i zahvalnicu za prisustvo, koja će ostati lijepa, materijalizovana uspomena.
Tu je bio i fotograf Ognjen Crnobranja, naravno dio Sanelinog tima koji je sve to ispratio  fotografijama, ali  bio i jedan od organizatora seminara.

Šta reći o seminaru, nakon kojeg jedva čekate da dođete kući, izvadite šminku i pokušate sve to sami da izvedete, jer ste nešto novo naučile. Predivno iskustvo ali i jedno divno poznanstvo. Još detalja sa seminara možete dobiti ako pogledate video ispod teksta. 

Primjedbe

Objavi komentar