Kako popraviti raspoloženje?



Svi mi imamo dane kada smo neraspoloženi, nije nam ni do čega, tužni smo i prate nas sve te emocije niske vibracije.


Šta raditi i kako podići nivo raspoloženja?
 Prije svega razgovarati sa samim sobom, da se otkrije  šta je dovelo do toga. 
Zatim ukoliko nam se taj dan ne izlazi iz kuće( nemamo obavezna predavanja ili posao) nećemo ni izaći. Zašto sebe tjerati da radimo nešto što ne želimo, svijet neće propasti jedan dan bez nas.
Popiti kafu sam/sama,  kakav je to užitak. Bez buke, bez pitanja drugih i ometanja jutarnjeg rituala. Ja bih dodala uz to čitanje časopisa, blogova, prelistavanje društvenih mreža...

Napraviti sebi ručak ili neku poslasticu. Ukoliko budete raspoloženi za društvo pozovite ih i počastite istim, vjerujem da ćete tako još nekom raspoloženje popraviti. Probajte nešto što do sad niste spremali, zabava će biti još veća. Naravno, ne tražite taj dan najkomplikovaniji recept na svijetu, pa u slučaju da ne uspije vaše raspoloženje se još više pogorša. Mene kuhanje zabavlja i uvijek kažem glavni začin u bilo čemu je ljubav. Ukoliko ne volite kuhanje, radite to svaki dan i preko glave vam ga je, onda jednostavno naručite nešto iz restorana. Ukoliko  kasnije budete malo boljeg raspoloženja, pa  poželite prošetati možete i otići u restoran.

Ukoliko ćete ipak izaći iz kuće, počastite sebe nečim. Ja često kada sam tužna, kupim sebi nešto. Da se razumijemo, sreća se na  taj način ne kupuje na dugoročno, kupujete je na trenutak. Meni je nekad i  takav trenutak potreban, da me pokrene.
Kad je nered u glavi, raspoloženje ne može biti dobro. Ono što znam da ako je već nered u glavi, u kući ne smije biti. Zato čistite, istresite svoj bol, ljutnju, sve ribajući kuću. Ona će biti ljepša, vi ćete se osjećati bolje. Često ljude nasmije kada kažem da me čišćenje kupatila posebno opušta. Tu svu svoju negativnu energiju izbacim, prenozijim se ribajući svaki kutak. Vidim da sam taj dan ipak bila produktivna i raspoloženje je bolje.
Nakon čišćenja kuće, prelazimo na sređivanje sebe,  sad je vrijeme da stavimo masku na kosu, lice, uradimo piling tijela, manikir, pedikir.  Nakon toga se sigurno osjećamo ljepše, zadovoljnije.
Poslije toga vrijeme je i da se počastimo nekim lijepim čajem,  čašom vina...
Pravi je trenutak da pogledamo neki filim, pročitamo knjigu ili uzmemo olovku , papir i pišemo. Pišite, sve što vas muči, sve što vas raduje. Samo pišite, pisanje oslobađa i otkriva nas.
Nadam se da sam vam malo pomogla i dala ideju kako pobijediti loše raspoloženje i udovoljiti sebi. Prirodno je biti ponekad neraspoložen, ne krivite sebe nego dajte sebi oduška i ugodite sebi na bilo koji način. Ne mora biti nijedan od gore navedenih, samo neka radi u vašu korist.

P.S.  Učestvujem na jednom konkursu, pa bilo bi mi drago da pročitate tekst. Možda i podijelite, ukoliko vam se dopadne. Link:http://lolamagazin.com/2016/12/01/zeljka-pavlovic-zasto-necu-vise-niceg-da-se-bojim/

Primjedbe