Slim & Lift caresse jeans, hlače koje ćete obožavati



Ja nisam od onih djevojaka koje vole hlače.  Mama kaže, da još kao dijete sam se bunila na pomen hlača ili tamo neke trenerke. Ne znam zašto, jednostavno se u tome ne osjećam dobro i lijepo. Kada obučem neke hlače, to nisam ja.

Naravno, da ne mogu u svakoj baš situaciji biti u haljini i tada se najradije odlučujem za helanke uz neku tuniku i to mi je odlična zamjena za haljine, suknje. Jao, zamrziće me modni stručnjaci zbog ovoga. 😆

Ipak, kao što reče Koko Šanel najvažnije je složiti odjeću sa svojim mislima, to je stil. 

Na početku saradnje sa TV-SHOP, dok sam birala željene artikle naišla sam na Caresse Jeans. Odmah sam znala, da će mi one biti dobra zamjena za hlače, u kojima ću izgledati lijepo, ali biće mi i udobno. Nisam ni pogriješila. Čim sam ih probala, znala sam da će to biti komad odjeće koji ću često nositi i moći kombinovati sa raznim majicama, tunikama, džemperima...
Ono što me dodatno oduševilo je što Caresse Jeans izgledaju kao prave farmerice,  ali su udobne, rastezljive i mekane kao helanke. Naravno, svaka dama zna da helanke baš ponekad znaju i da istaknu sve ono što želimo da prekrijemo. Sa Slim & Lift caresse jeans nemamo takav problem, one nas čine mršavijim, oblikuju stomak i tako prekrivaju naslage, podižu zadnjicu,  eliminišu jastučiće, smanjuju obim kukova i butina.

Šta poželjeti više?
Slim & Liftcaresse jeans će učiniti da zaboravite na sve hlače koje ste do sad nosili. Dostupne su u tri dezena: crne, plave i pocepane.
Pitate se li ima li odgovarajuća veličina za Vas?
Naravno, dostupne su u tri veličine: S/M, L/XL i XXL.  Na linku: http://www.tv-shop.tv/cms/images/cke-images/Slim%20'N%20Lift%20Caresse%20Jeans%20-%20Size%20Chart(1).pdf možete pogledati  tabelu sa veličinama i tako sigurno kupiti odgovarajuću veličinu.
Dodatni plus im je cijena, koštaju manje nego većina farmerica. Regularna cijena im je 31. KM, a trenutno su na sniženju i možete ih kupiti za samo 23. KM.
Pogledajte i video na kojem možete ih vidjeti i saznati još nešto o njima. Fotografije su nastale kada sam krenula na piće sa prijateljicom,  nadam se da Vam se dopada kako sam ih iskombinovala.
Možete ih naručiti na sajtu TV SHOP ili lično posjetiti njihova prodajna mjesta u svom gradu.  Link prodajnih mjesta: http://www.tv-shop.tv/prodajna-mesta

Primjedbe

  1. Ovo je baš za mene! :)
    Obožavam farmerke,stalno ih nosim,a obožavam i helanke(mada njih najviše kod kuće) tako da je ovo idealna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka. Ja planiram i u ostalim dezenima kupiti 😂

      Izbriši

Objavi komentar