Potrebna vam je hitna svježina lica?





Sve smo svjesne da nanošenje maski na lice je nešto jako važno u njezi. Nedavno sam dobila jednu od AlmaDerm. U pitanju je maska za lice sa zelenom glinom.
Ono što je mene na prvu oduševilo, pa sam je i potrošila u kratokom roku je taj osjećaj hlađenja  kože i miris mente, koji obožavam.
Nakon  nje mi je lice nježno i čisto. Nanosila sam je i u svima nama poznatim danima, kada hormoni divljaju, pa osjetim da bi se to moglo pokazati na mom licu. Rezultat je pozitivan. Ipak moram naglasiti da  i dalje koristim neke proizvode za njegu lica, koje sam navela u Top listi za 2016-tu godinu. Koristila sam je i nakon određenih dana kada sam nanosila više šminke nego obično, da bih bila sigurna da sam odstranila sve nečistoće i odlično mi se i tu pokazala. Mislim da sam se baš „navukla“ na ovu maskicu.
AlmaDerm navodi da ova maska za lice ima nevjerovatnu snagu čišćenja, odstranjujući nečistoće iz slojeva kože. Pruža optimalnu njegu za osjetjivu ili nečistu kožu, ali pogodna je za sve tipove kože čijem je tenu potrebna hitna svježina.  Smiruje kožu i dubinski odstranjuje nečistoće, koje mogu nastati korišćenjem hemijske kozmetike.

Sastav maske: zelena glina, prirodni pčelinji vosak, med, djevičansko ulje masline, hidrolat smilja i mente, eterična ulja.
Maska se nanosi u debljem sloju i nakon deset minuta je potrebno isprati mlakom vodom.
Ono što je još jedan lijepo podatak o ovoj maskici je cijena. Masaka za lice sa zelenom glinom košta samo 7. KM. Na AlmaDerm facebook stranici možete je odmah naručiti ili ukoliko ste u Sarajevu otići  u njihov u prodavnicu i kupiti.

Možete je i osvojiti učestvujući u nagradnoj igri na mom instagram profilu https://www.instagram.com/zeljkapavlovic92/

Primjedbe