Potreban vam je piling?



Biću iskrena, ja sam neko ko je opsjednut da  su mu noge, nježne i bez dlačica, a opet bez nerava da sačeka, ode na depilaciju i tako to rješava. Tako da ono malo zlo, zvano brijač je svaki dan u mojoj ruci, jer ako budu tražili opet dokaz da je čovjek postao od majmuna,  vrlo lako bi to sa mnom dokazali.
Šalu na stranu, sve smo svjesne da nam je piling tijela bar jednom sedmično potreban. Posebno, ako radite isto ovo navedeno gore, tada nam je koža sklona uraslim dlačicama i to može da napravi problem, ne samo estetske prirode.
TianDe mi je poslao jedan univerzalni od limuna, trudila sam se da ga što duže testiram zbog vas.
 Piling je napravljen  na bazi limuna, koja se itekako osjeti. Sve znamo koliko je limun zdrav, a limunska kiselina otklanja mrtve ćelije. Piling efikasno odstranjuje mrtve ćelije kože, pospješuje regeneraciju ćelija kože i poboljšava metabolizam ćelija kože. Redovnom upotrebom se otklanjaju znakovi opekotina i ogrebotina. Hrani i hidrira kožu, vraćajući joj prirodnu bjelinu i elastičnost. Ekstrakt limuna matira kožu, hijaluronska kiselina pospješuje regeneraciju i doprinosi uklanjanju staračkih pjega i mrlja. Smanjuje bore.


Sastav: Ekstrakt Kalifornijskog limuna ETA, prirodne  aminokiseline, proteini, vitaminski kompleks, alfa-hidroksidne kiseline.  

Lako se nanosi, treba da ga na koži ostavite bar minut i nježno izmasirate kožu i nakon toga isperete. Odlično uklanja mrtve ćelije, primijetila sam da i često urastanje dlačica se vremenom smanjilo.
Isprobala sam ga i na licu, nije mi loše djelovao. Ono što je sigurno da ćete sa ovim proizvodom dobiti nešto spremljeno iz prirode, mirišljavo i nama ženama što je sada, pred početak ljeta bitno, piling koji brzo i efikasno čisti kožu.

Možete ga na naručiti na TianDe fb stranici

Cijena je 16.KM.

Primjedbe