Draga moja kćeri



Draga moja kćeri,
Ukoliko jednog dana budem tako srećna i blagoslovljena da postanem tvoja majka, pročitaj mi nekad ovo pismo, kad vidiš da sve ovo zaboravljam i radim suprotno. Sigurno  da neću nikada poželjeti da te povrijedim, ali čovjek to ponekad zna nehotice da uradi, zato slobodno pokaži mi gdje griješim.
Dozvoli mi da učim od tebe, da učimo jedna od druge. Uz koga ću odrasti još više, ako ne mila moja uz tebe? Ko će da bude ti bolja podrška, ako ne ja? Ja, koja sam te devet mjeseci tu, tačno ispod srca nosila, a u srcu i mnogo ranije. Ma, već sada, čim ti ovo pišem.
Znam, doće vrijeme kada ćeš poželjeti da izlaziš u noćne klubove, smatrati da mama tada ništa ne zna...

Znam.
 Zato me podsjeti, kad krenem da kažem NE jednom tvom izlasku, da sam i ja bila takva, da sam bila luda i mlada. Podsjeti me da sam upoznala neke ljude koji to na vrijeme nisu bili, pa su u ozbiljnijim godinama postali to. Podsjeti me da je bolje sa osamnaest da plešeš do zore, zaljubiš se, plačeš nego mnogo kasnije.  Reci mi kada zagalamim kako to nešto nečije dijete radi drugačije, eto i bolje je,  da sam tebe baš željela i da si ti odraz mene.
Ne ljuti se na mene, kada te izgrdim što ti je soba neuredna i natjeram te da je sama središ, jer navike su čudo. Ne želiš da jednog dana na ulici budeš sređena, a spavaš u stanu, koji polako postaje deponija.
Ukoliko budemo u mogućnosti, podsjeti me da ti ne smanjujem džeparac za neki izlazak, jer mislim da ćeš tako manje ostati u klubu, da ću te i tako bar malo zaštititi. Previše se mama takvih djevojaka nagledala. Neke su, nažalost postajale tako lak plijen, dok su sebe tješile da su mnogo bitne, jer im tamo neki čiko plaća provode jeftine. Podsjeti me da je i mene tako mama, tvoja baka učila i da   nikad nisam gledala ko će drugi bilo šta da mi priušti tada, osim nje.

Sigurna sam da ćeš biti okružena raznim ljudima, nekim pravim prijateljima, a nekim samo dok si im potrebna. Zato, molim te daj mi ruku i zajedno naučimo da ne postaneš ta druga vrsta ljudi.
Zajedno učimo kako od malog predivnog bića odrasta se u dobrog čovjeka.
Voli te,
mama.

Primjedbe

Objavi komentar