Sanela Arbutina: - Često kažem za sebe da sam energična žena, a to pogotovo tvrdim za ovaj i predstojeći period

Svi koji prate blog, znaju da od samog početka imam divnu saradnju sa Sanelom Arbutinom. Saznala sam da ima mnogo toga novog da sa nama podijeli, a i vrijeme je pripreme za praznike. Ona nam je odličan savjetnik za make up tokom novogodišnje noći. Sanela Arbutina je rado pristala da sa nama podijeli sve informacije, kao i savjete.

·         Odavno si poznata kao odlična šminkerka, a sada kao i make up edukator. Šta te podstaklo da počneš i na taj način da se baviš šminkanjem?
Da , tako je. Mnogo je godina šminkerskog rada iza mene i u zadnjih 4-5godina je dobilo i veće dimenzije, orjentišući se na edukatorski dio. To je nekako, samo po sebi došlo. Oduvijek sam  kao osoba željna znanja, učila i voljela prenijeti svoje znanje drugima i nekako je ovaj put došao kao logičan slijed događaja. To me maksimalno ispunjuje jer , kroz bankarstvo i sve te procedure i pravilnike, čovjek nauči se disciplini i kontroli sebe i drugih , a ovamo šminkanje, kao i same edukacije daje ti maksimalnu slobodu i dominaciju na kreativnom polju. I u tome je, nekako taj moj podstrek za aktivnijim bavljenjem ovim poslom.
·          Priznaćeš u Banjaluci takve edukacije i nisu česta pojava, tek sad neki sa tim počinju, dok si ti već svoje ime i kao edukator izgradila. Zašto većinom djevojke tebe biraju?
Upravo tako , sve je više edukatora, različitih i na to gledam kao odličnu priliku da naše polaznice mogu istražiti i za sebe pronaći baš ono što njima odgovara i po sadržaju programa, kao i po cjenovnim i vremenskim parametrima. Još uvijek se mogu pohvaliti velikim interesovanjem za moje edukacije baš zbog specifičnog pristupa svakoj polaznici i zbog velike raznovrsnosti u ponudi kurseva.
·         Prateći tvoj rad možemo da vidimo veću ponudu tvojih make up škola. Koje su to?
Mnogo je sad novih programa koje sam uvela, a i u narednom periodu će ih biti još više. Tu su klasične Make Up škole, koje sam rasporedila na dva nivoa, Make Up Beauty kursevi, pa do kurseva sopstvenog šminkanja, kao i tematski kursevi... Novina su časovi usavršavanja, kao i individualna obuka. Uskoro slijede i Make Up seminari . Dosta smo se izdvojili baš zbog ličnog pristupa svakoj polaznici, gdje svaku sekundu iskoristimo maksimalno za rad i učenje u ugodnom društvu i uz mnogo smijeha, a i kafe i čokolade 😊
·         Na koju se većinom djevojke odluče?
Većinom se djevojke odlučuju za Make Up škole, i to individualne. Takođe je velika potražnja za intenzivnim i brzim kursevima sopstvenog i profesionalnog šminkanja. To je jedna novina koja ide u sklopu obuka, make up intensive course. Poseban je program prilagođen vremenu za koji je planiran sam taj kurs, šminka je obezbijeđena, kao i za svaku obuku, tu će ići make up teme, polaganja, takmičenja...
·         Koju bi ti preporučila nekome ko i nije tako vješt?
Takođe u ponudi su kursevi za sopstvena šminkanja, za polaznice koje i nisu nešto vješte u ovoj oblasti. Tu se upoznaju sa osnovama i sa sitnim detaljima. Ukoliko im odgovara ta naša sfera rada i ako žele dalje da uče i rade, imaju priliku nadograditi se kroz ostale kurseve.Ukoliko ne, ostaje im uspomena na lijepo druženje i dosta naučenih detalja koje mogu primjeniti na sebi
·         Imala sam priliku upoznati nekoliko djevojaka, koje su nakon edukacija kod tebe otvorile svoje salon i započele posao.  Sigurno da te to raduje?
Da , u pravu si Vidjela si i mnogo mi je drago zbog toga.  One polaznice koje ozbiljno se odluče baviti šminkanjem i ozbiljno uđu u sav posao su moja najveća motivacija za dalje i dokaz da vrijedi naš rad i vrijeme provedeno zajedno... Maksimalno se trudim da i nakon obuke, uz korisne savjete ispratim svoje djevojke i vrlo često upriličimo druženja, da vidimo kako to ide i  razmijenimo iskustva. Posebno sam ponosna na to.
       Započela si saradnju i salonom Kallos. Kako je došlo do toga?
Da, to je jedna od najljepših saradnji unazad nekoliko godina.  Opet se izrodilo jedno lijepo prijateljstvo i saradnja upravo kroz edukaciju . Uložili smo dosta časova rada i učenja i učestvovanja u zajedničkim make up promo projektima za sezone i shvatili da savršeno funkcionišemo kao tim i vrlo rado sam im se pridružila. Sve veći je broj prezadovoljnih klijentica salona ljepote Kallos, koji ne prestaje da iznenađuje novitetima... Od noviteta za salon posebno izdvajam vrhunske tretmane kose, kao i uvođenje najnovije metode nadogradnje kose, koja čak traje do 3 godine, kao i sve moguće tehnike nadogradnje noktića... Ponuda kozmetičko-frizerskih usluga je neprevaziđena, ambijent više nego sjajan, atmosfera za poželjeti. Sama vlasnica Andrea je jedno posebno stvorenje i našle smo zajedničku na prvu, cijeli njen tim je profesionalan i na vrhu svakog zadatka, u što sam se i sama uvjerila . To su posebne draži ovog posla, kao i lijepa saradnja i povjerenje djevojke, koju sam proglasila zaštitnim licem mog rada i obuka, Maje Gogić koju većinom angažujem na našim fotografisanjima. Prati me kroz rad i zaista sam ponosna na takve prijatelje u poslu!!!

·         Da li i ti odlaziš  negdje na edukacije kod starijih kolega?
Uvijek vrlo rado posjetim i učestvujem u edukacijama starijih kolega jer smatram da se baš od njih mnogo toga može naučiti. Mnogo i pratim radove kolega iz Beograda i Sarajeva i posebnu pažnju mi privlače njihove obuke i mogu se pohvaliti lijepim kontaktima, kao  i komunikacijom sa njima.
·         S obzirom da se bliži kraj ove godine, po čemu ćeš je lijepom pamtiti?
Ova godina je po mnogome bila posebna. Posebna iz više razloga, jedan od njih je aktivno učestvovanje u ličnim edukacijama i usavršavanjima. Posebnu pažnju sam i posvetila privatnom dijelu života, uživanju sa svojim anđelčićima i porodicom, odmorima, treninzima. Sve me je to nekako nadopunilo snagom i energijom za predstojeće vrijeme puno rada, isplanirano. Upravo mi je sve to pomoglo da obogatim programe i ponude edukacija,kao i da se na drugim poslovnim poljima angažujem. Često kažem za sebe da sam energična žena, a to pogotovo tvrdim za ovaj i predstojeći period.
      Možeš li nam predložiti kakav make up treba da imamo tokom novogodišnje noći?
Naravno, obožavam da dajem odgovore na ova pitanja. Inače je šljokica moja omiljena boja i novogodišnji period je idealno vrijeme da se ista iskoristi   Definitivno preporučujem sjajan make up.
Blistave oči, naglašene sa highlight sjenkama ili pigmentima i gustim trepavicama, mnogo highliter-a . Baš zbog nadolazećih praznika smo odradili jedno odlično fotografisanje, opet u saradnji sa našim Kallos-om. Na tim slikama možete vidjeti , ne samo make up prijedloge nego i prijedloge za  frizure, nokte, nakit ... kroz fotografije smo prikazali četiri različita stila, stila sa posebnom energijom i naglaskom na  karakter žene koja isti njeguje. Cilj nam je istaći ono najljepše na vama i da zablistate, ne samo za Novu Godinu, nego i za svaku vama bitnu priliku. U službi ljepote i znanja smo tu.



















Primjedbe