Top lista za 2017-tu godinu



 Znam da volite ove moje top liste godine, tako da sam napisala i za prethodnu. Nije mi bilo teško odlučiti šta me to radovalo, a vama bi moglo biti zanimljivo  i korisno tokom ove. Nekima je već postalo zanimljivo, koji su redovno čitali, pa sam dobila povratne informacije obojene zadovoljstvom tim prozvodima. 

1.       Ono što mi je uljepšalo kraj godine je jedna nevjerovatna serija, a svi znaju da ja rijetko bilo šta gledam. U pitanju je Big Little Lies. Mene je privukla odmah da je pogledam, kad sam vidjela glumačku postavu. Znate da ja obožavam Reese Witherspoon.  Naizgled savršene porodice, majke, supruge... Pitate li se koja cijena je toga? Pa pogledajte i javite mi utiske.
 
2.       Iskoristite li vi priliku da dok gledate seriju stavite masku na lice? Na listi se naravno morala naći  AlmaDerm maskica za lice sa zelenom glinom. Pisala sam vam ranije o njoj i mislim da sam se navukla na nju. Savršeno čisto i njegovano lice uz AlmaDerm.

3.       Nakon maske red je i da se stavi odgovarajuća krema na lice. Pun pogodak za moju ponekad baš problematičnu  i izbirljivu kožu lica je WITCH HAZEL & ALANTOIN krema za lice.Ova krema spada u grupu anti-aging krema za lice i vrat, pogodna masnoj koži.

4.       Ja dok gledam filmove, serije obožavam da upalim i mirišljave svijeće. Otkriće godine mi je DeLight Soy Candles. Oni prave predivne mirišljave svijeće od sojinog voska. Spoj prirode, liepih mirisa, simpatičnog pakovanja i onog najvažnijeg nisu toksične.

5.       Naravno da mi tokom toga bude beskrajno udobno i da se osjećam kao da sam na sedmom nebu potrudila se kreatvna radionica  „U oblacima“. Dobila sam preslatke jastuke, koji su sad mogu slobodno reći pravi must have. 

6.       Nakon serije uživanje može se nastaviti u društvu knjige. Moj izbor je bila „Knjiga sutrašnjice“. Nešto malo drugačije, a opet tako zanimljivo štivo. Vjerujem da ćete je pročitati u dahu.

7.       Sad kad smo sredile lice, pogledale seriju, pročitale knjigu red je da malo se posvetimo i tijelu. Vrijeme brzo prolazi, a sad je pravi trenutak da se pobrinemo za taj prokleti celulit. On mora da nestane do ljeta, a uz pomoć AvonSolutins THERMAL TONE (sa L-karnitinom), anticelulitni gel cilj možemomnogo brže ostvariti. 

8.       Ne smijemo zapostaviti ni kosu. Za sjajnu i zdravu kosu pravi izbor je Marrkesh Let ItShine ulje za kosu. Pisala sam vam koliko je fantastičan, ali nisam rekla da ja svaki drugi dan nanosim ulje tačno godinu dana i još pakovanje nisam potrošila. Sjajn izbor za sjajnu kosu.

9.       Vrijeme je da licu dodamo malo boje i sjaja. Avon Mark2u1 kremasto rumenilo i iluminator je definitivno što se tiče dekoratvne kozmetike za mene otkriće godine. Sa njim konturisanje nikad nije bilo lakše. Nešto što ću stalno kupovat.




Nadam se da vam se lista dopada i da ste pronašli našto za sebe. Javite mi utiske. Vjerujem da ste nešto sa spiska  probali. Javite mi utiske.

Primjedbe