Spoj mode i knjige




 Volim lične priče. One koje prvo život ispiše, pa ti da olovku da sve to preneseš na papir. Volim i modu. Nisam vam ja od onih koje maštaju samo o punim policama knjiga. Bez lažne skromnosti, obožavam knjige i pažljivo pravim pravu malu biblioteku, ali i modu. Uvijek sam za to da odvojim veću svotu novca za dobar kaput, torbu i cipele. Ostalo ću sa malo mašte i ukusa sama iskombinovati da izgledam prije svega sebi lijepo.

Naravno, zbog toga nikog i ne čudi  da kada sam u knjižari ugledala knjigu „Guči“  dobila blaži napad panike da je još neko ne uzme, pa brzo otrčala do kase. Pročitala sam je u dahu, pamtila rodoslov porodice Guči. Pa kako da me ne zanima kako je nastala čuvena modna marka? Šta se sve tu odigravalo? Ko je došao na ideju da počne da stvara sve te torbe? Ma kako uopšte nastaje torba? 

Milion pitanja, a sve odgovore sam našla u ovoj knjizi. Patricija Guči, praunuka osnivača ove modne marke nam prvi put kroz svoja sjećanja iznosi istinitu priču o ovoj kompaniji. Naravno, autorka priča i o svom djetinjstvu, odrastanju, odnosima u porodici. Otkriva koliko je ta kompanija sada njena. 

Naravno da neću vam knjigu prepičati. Samo ću vam preporučiti da pročitate. Ukoliko ste neko ko voli knjige, ali i modu. Ovo je odličan spoj. 

Knjigu možete nabaviti  u Laguninim klubovima čitalaca, knjižarama. Ja sam je kupila u knjižari „Kultura“, Banja Luka. 
Cijena 9.10. KM.

Primjedbe

Objavi komentar