Šta sam naučila od prabake?


Trudim se da kroz blog pokažem vam i otkrijem nešto interesantno, ali korisno. 
Ja sam imala sreću da do nedavno imam prabaku i tako dobijem mnogo savjeta obojenih iskustvom. Ona je bila jedna od onih, koje zemlju napuštaju čitajući. 

Nedavno sam pomislila da bilo bi lijepo podijeliti  sa vama neke od savjeta.

O tračevima:
-          Ne provodi previše vremena sa ženama, koje vole pričati o drugima. Uvešće te  tako nesvjesno u neke  priče i postaćeš trač.
-          Ne dozvoli da ti tuđe smeće unose u kuću, iznosiće i tvoje drugima.


 O zdravlju:
-          Tokom dana izdvoji nekoliko puta po tridesetak sekundi, zažmuri i budi sama.
-          Obroci moraju biti svaki dan u isto vrijeme, voće obavezno.
-          Nauči šta tvom organizmu prija i samo tako ćeš biti zdrava.

O novcu:
-          Ukoliko ne možeš naći posao, izmisli ga. Heklala sam, vezla, plela i uvijek imala svoj novac.
-          Ne mora niko da zna da imaš koji dinar sa strane.
-          Kada kupuješ, kupi jednu stvar, ali kvalitetnu.


Koji su savjeti vaših baka?

Primjedbe